§P1) W trybie Ustawy o petycjach (Dz.U.2018.870 tj. z dnia 2018.05.10)  -  biorąc pod uwagę, iż sprawy związane z ujawnianiem mechanizmów wydatkowania  przez Urzędników Pieniędzy  Podatników  i ewentualnych oszczędności oraz a contrario skandalicznym szastaniem pieniędzmi Podatników -   jakie miały miejsce w Gminie Ostrowce  -  należą z pewnością do wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji - wnosimy o: 
 
§PP2) Wykonanie rekonesansu w obszarze związanym z potrzebą potrzebą pozyskiwania tanich źródeł finansowania zadań gminy - tak aby ograniczyć nieuczciwe praktyki stosowane przez Gminy wg. Wyżej cytowanego protokołu NIK.
 
Oczywiście żądamy aby jakiekolwiek wydatkowanie środków podatników odbywało się zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji - jawnie i transparerentnie. 
Prosimy ABY NASZA PETYCJA NIE BYŁA W ŻADNYM RAZIE ŁĄCZONA Z PÓŹNIEJSZYM ewentualnym trybem zamówienia czy optymalizacji realizowanym przez podmioty komercyjne -   nie musimy dodawać, że jesteśmy przekonani, iż ewentualne postępowanie dot wyłonienia Usługodawców będących beneficjentem - postępowań z ewentualną sanacją danego obszaru -  będzie prowadzone z uwzględnieniem zasad uczciwej konkurencji. Zwracamy uwagę Decydentów, że o wyborze oferenta muszą decydować jedynie  ustalone przez decydentów kryteria związane inter alia z aktualnym stanem prawnym, oraz racjonalnym wydatkowaniem środków publicznych w oparciu o zasady jawności i transparentności.
Prosimy o wybaczenie że tak często powtarzamy pewne utarte sekwencje/klauzule/komunikaty ale chcemy z naciskiem zaznaczyć, że Jawność i transparentność traktujemy jako mechanizm - wdrażania zasad uczciwej konkurencji w wydatkowaniu naszych Podatków.   
 
II.2) Aby zachować pełną jawność i transparentność działań - wnosimy o opublikowanie treści petycji na stronie internetowej podmiotu rozpatrującego petycję lub urzędu go obsługującego (Adresata)  - na podstawie art. 8 ust. 1 ww. Ustawy o petycjach   - co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację wszystkich danych. Chcemy działać w pełni jawnie i transparentnie. 
 
§4) Wnosimy o zwrotne potwierdzenie otrzymania niniejszego wniosku w trybie §7  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania s. i wniosków. (Dz. U. z dnia 22 styczna 2002 r. Nr 5, poz. 46) -  na adres zadłużenie-gmin@samorzad.pl
§5) Wnosimy o to, aby odpowiedź w  przedmiocie powyższych pytań i petycji złożonych na mocy art. 63 Konstytucji RP - w związku z art.  241 KPA, została udzielona - zwrotnie na adres zadłużenie-gmin@samorzad.pl
 
Wniosek został sygnowany kwalifikowanym podpisem elektronicznym - stosownie do wytycznych Ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 dnia 2016.09.29)
Pozwalamy sobie przypomnieć, że zgodnie z art. 225  Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256, 695) 225 KPA: "§ 1. Nikt nie może być narażony na jakikolwiek uszczerbek lub zarzut z powodu złożenia skargi lub wniosku albo z powodu dostarczenia materiału do publikacji o znamionach skargi lub wniosku, jeżeli działał w granicach prawem dozwolonych. § 2. Organy państwowe, organy jednostek samorządu terytorialnego i inne organy samorządowe oraz organy organizacji społecznych są obowiązane przeciwdziałać hamowaniu krytyki i innym działaniom ograniczającym prawo do składania skarg i wniosków lub dostarczania informacji - do publikacji - o znamionach skargi lub wniosku.”
 
Wnioskodawca: 
Osoba Prawna
Szulc-Euphenics.com p. Spółka Akcyjna 
Prezes Zarządu - Adam Szulc 
ul. Poligonowa 1
04-051 Warszawa
tel. 608-318-418 
nr KRS: 0001 007 117
 
Stosownie do art. 4 ust. 2 pkt. 1 Ustawy o petycjach (Dz.U.2014.1195 z dnia 2014.09.05)  Imię i nazwisko osoby reprezentującej Podmiot wnoszący petycję ujawnione jest powyżej  
Stosownie do art. 4 ust. 2 pkt. 5 ww. Ustawy -  petycja niniejsza została złożona za pomocą środków komunikacji elektronicznej, sygnowana podpisem elektronicznym (który ujawnia dodatkowe dane), a adres ujawniony expressis verbis w petycji jest wskazanym zwrotnym adresem e-mail.